In 5 stappen naar een optimale samenwerking in jouw organisatie

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de ontwikkeling van ICT-technologie vele malen sneller gaat dan de adoptie van nieuwe technologische mogelijkheden door mensen, en dus door organisaties. Herkenbaar toch? Hoeveel mensen ken jij die alle mogelijkheden van Excel kennen en daadwerkelijk benutten? Of die jou alle ins en outs kunnen vertellen over bijvoorbeeld Teams en SharePoint? Weinig, waarschijnlijk.

Dat betekent dat de mogelijkheden om de productiviteit van medewerkers en teams te vergroten voor iedere organisatie groot zijn, zonder dat daarvoor organisatie specifieke software ontwikkeld hoeft te worden. De software die nodig is, is doorgaans al in huis. De sleutel tot productiviteitsstijging is dus ‘gewoon’ het optimaal benutten van bestaande ICT-oplossingen.

Voorkant whitepaper 5 stappen digitaalHet verbeteren van de samenwerking en productiviteit binnen jouw organisatie gaat over het toegankelijk maken van technische mogelijkheden in jullie werkpraktijk en het begeleiden en enthousiasmeren van jouw mensen om daarvan optimaal gebruik te maken. Dat bereik je niet door het nemen van één reuzestap. Uit de ervaringen van verschillende organisaties blijkt dat het verstandiger is om dit verbeterpotentieel stap voor stap aan te boren. Op de weg naar de optimale samenwerking zijn er vijf stappen te zetten. Deze hebben we samengevat voor je in een whitepaper. Benieuwd? Vul het onderstaande formulier in en ontvang de whitepaper in je inbox!

 

 

 

Gerelateerd

    Up-to-date met onze nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen!

    ISDN stopt september 2019

    Laat u niet verrassen en kom in actie!

    Lees meer