Met Koningsdag gesloten? Doorschakelen doet u zo.

Hoe schakel ik mijn vaste telefoon door? Het is een vraag die we vaak horen. Logisch; u vindt het belangrijk om bereikbaar te blijven – zelfs op een dag buiten kantoor of op een vrije dag. Met feestdagen als Koningsdag, Hemelvaart en Pinksteren in het vooruitzicht is het goed om uw bereikbaarheid – en die van uw collega’s – goed geregeld te hebben.

Heeft u vaste telefonie van KPN? Dan werkt het doorschakelen naar een ander telefoonnummer of uw voicemail als volgt:

Vaste telefonie

  1. Toets *210* voor ISDN of *21* voor traditionele telefonie (PSTN)
  2. Kies het (mobiele) telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. U hoort nu een kiestoon en iedereen die u belt wordt meteen doorgeschakeld
  4. Door te bellen naar #210# (ISDN) of #21# (PSTN) zet u het doorschakelen direct uit

Direct doorschakelen naar Voicemail? Kies bij stap 2. voor 0842333#.

Ondernemerspakket

  1. Toets *21
  2. Kies het telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. U hoort nu een kiestoon en iedereen die u belt wordt meteen doorgeschakeld
  4. Door te bellen met #21 zet u het doorschakelen direct uit

Direct doorschakelen naar Voicemail? Toets *22 om deze aan te zetten en #22 om uit te schakelen.

KPN ÉÉN

  1. Toets *72
  2. Kies het telefoonnummer waarnaar u wilt doorschakelen en sluit af met #
  3. U hoort nu een kiestoon en iedereen die u belt wordt meteen doorgeschakeld
  4. Door te bellen met *73# zet u het doorschakelen direct uit

Direct doorschakelen naar Voicemail? Toets *21# om deze aan te zetten en #21# om uit te schakelen. Dit geldt zowel voor uw vaste als mobiele telefoon.

Kosteloos aan- en uitzetten

Het aan- en uitzetten van doorschakelen is gratis. U betaalt de kosten van het doorgeschakelde gesprek. Hiervoor worden de normale gesprekstarieven gehanteerd. U betaalt alleen voor een doorgeschakeld gesprek wanneer er wordt opgenomen.

Meer weten?

Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog vragen over het doorschakelen van uw mobiele en/of vaste telefonie? Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie verbeteren met slimme telefonieoplossingen? Neem hier dan contact met ons op of bel uw accountmanager.

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak

Meer nieuws

Up-to-date met onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen!