Klantcase WhiteVision: Advisor en de cloud passen bij ons

WhiteVision

  • Algemeen

Voor de lancering van de community- en webbased factuurverwerkingstool Hubl zocht Frank de Wit, directeur-eigenaar van WhiteVision, een ICT-partner die een betrouwbaar, veilig en schaalbaar cloudplatform kon inrichten en beheren. Hij vond die in Advisor ICT Solutions.

Sinds 2005 biedt WhiteVision high-end oplossingen voor het digitaal verwerken van inkomende facturen. Vanuit de kennis en ervaring die Frank samen met zijn team van twintig medewerkers in twaalf jaar opbouwde, ontwikkelde hij Hubl, geschikt voor gebruik door een bredere doelgroep.

Hubl is een onderscheidende, online-oplossing waarmee bedrijven inkomende facturen eenvoudig automatisch kunnen verwerken.

Onderscheidend in de markt

Frank: ‘Wat Hubl onderscheidend maakt, is dat het de beste OCR-herkenning in de markt heeft. We kunnen die belofte waarmaken omdat we de kennis en ervaringen van alle aangesloten bedrijven op deze community based oplossing combineren. Of anders geformuleerd, Hubl analyseert gebruikerservaringen en gebruikt deze voor het verbeteren van het herkenningsresultaat. Zo kan de herkenning geoptimaliseerd worden en doorgroeien naar 100%. Alle updates die op die manier tot stand gebracht worden, staan direct – zonder extra kosten – ter beschikking van alle gebruikers in de Hubl-community.’

Omdat de vraag naar de laagdrempelige maar zeer krachtige oplossing Hubl naar verwachting groot is, zocht Frank een ICT-partner die een betrouwbaar, veilig en vooral ook schaalbaar cloudplatform kon inrichten en beheren. Na een benchmark en een offerteronde koos hij met overtuiging voor Advisor. Frank: ‘De Advisor contactpersoon was de juiste gesprekspartner aan tafel. Hij begreep onze vraag goed en kon ons inhoudelijk prima adviseren. Daarnaast past het bedrijf Advisor bij ons. We delen een vergelijkbare ambitie en omvang. We zijn beiden groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om persoonlijk, wendbaar en daadkrachtig te blijven.’

Goede partners nodig om door te groeien

Advisor bracht het cloudplatform van Hubl onder bij de cloud serveromgeving van partner Uniserver. Advisor adviseerde Hubl over de best passende functionele eisen zoals benodigde beschikbaarheids- en schaalbaarheidscriteria en over het opstellen van de juiste, juridisch getoetste bewerkersovereenkomsten. Daarnaast richtte Advisor de digitale serveromgeving voor Hubl in en tekent de ICT-dienstverlener sinds de implementatie voor het 24/7 monitoren van de performance van de cloudomgeving.’ Frank: ‘Ik kan niet anders zeggen dan dat Advisor ons compleet ontzorgt. We zijn zeer tevreden over de snelheid en zorgvuldigheid waarmee ze de inrichting van onze cloud omgeving verzorgd hebben: het hele proces heeft nog geen drie maanden geduurd en is geruisloos en zonder problemen verlopen.’

Inmiddels zijn de eerste 200 klanten op het cloudplatform aangesloten. Tot volle tevredenheid van Frank. De performance-eisen worden ruimschoots gehaald evenals andere benoemde kwaliteitscriteria. Frank: ‘Ik heb geleerd dat je als ondernemer goede partners nodig hebt om je bedrijf te ontwikkelen en te laten groeien. Advisor is zo’n partner. Onze contactpersonen denken mee, schakelen snel en hebben verstand van zaken. Op die manier heeft Advisor ons in een korte tijd de betrouwbare, schaalbare en veilige ICT-infrastructuur geleverd die wij nodig hebben om onze nieuwe OCR-dienst Hubl succesvol uit te rollen. Wij zijn uitermate blij met onze samenwerking.’

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak

Meer klantverhalen

  • Algemeen

Worktrans Uitzendgroep

Uitzendbureaus Worktrans en Workbus (Worktrans Uitzendgroep) zetten met hulp van Advisor Office365 in om de bedrijfsprocessen stap voor stap te digitaliseren. Waarom en hoe legt Financieel Directeur Ger Been hier uit.

  • Algemeen

Bakker de Kruijf

Toen Peter de Kruijf de server van zijn bakkerij moest vervangen, adviseerde Advisor ICT Solutions om met SharePoint ook de interne werkwijzen te digitaliseren. Peter: ‘Een goed advies dat ons nu iedere dag tijd en fouten bespaart.’

  • Algemeen

abflexkracht

De backoffice van abflexkracht bestaat uit 35 medewerkers. Reden om te kiezen voor een overstap naar de cloud. Sietze Fokkema, Facilitair Coördinator: ‘Het ontbreekt ons aan kennis en tijd om een intern netwerk goed te beheren en om passende back-up en uitwijk-mogelijkheden te organiseren.

Up-to-date met onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen!

Wij zijn verhuisd!

Vanaf 16 december 2019 kunt u ons vinden op een nieuwe locatie.

Ons nieuwe adres: Communicatieweg 5, 3641 SG Mijdrecht