In het geval van een calamiteit staat de zogeheten ‘uitwijkomgeving’ direct klaar om te worden gebruikt.
DRaaS biedt naast de back-up zelf ook de benodigde infrastructuur voor uw ICT-diensten. Dit maakt dat processen kunnen blijven draaien.
Downtime is vervelend voor uw collega’s; zij kunnen hun werk niet (volledig) uitvoeren. DRaaS voorkomt downtime.
Klanten zijn nóg kritischer ten aanzien van de dienstverlening dan collega’s. Houd tevreden klanten door downtime te minimaliseren.
Downtime en storingen zijn slecht voor de reputatie van een bedrijf. Doet een storing zich vaker voor, dan komt dit het imago van een bedrijf niet ten goede.
Doordat DRaaS als dienst wordt afgenomen hoef je zelf geen back-upoplossing te kopen, inrichten en beheren.
Volgend op het punt hierboven hoeft er geen grote investering gedaan te worden in een back-upoplossing. Er wordt een maandelijks bedrag betaald voor de dienst.
De veiligheidseisen ten aanzien van data worden steeds strenger. Met Disaster Recovery as a Service heb je geen omkijken naar de geldende compliancy-standaarden. Jouw leverancier borgt deze voor je.
Met DRaaS kies je ervoor om enkele servers of bijvoorbeeld je gehele serveromgeving te herstellen.
Meer weten over Disaster Recovery as a Service voor jouw organisatie? Wij vertellen je er graag meer over.
De vertrouwde hardware in de serverruimte op kantoor is niet geschikt voor een grootschalige digitaliseringsstrategie en niet toekomstbestendig. De publieke cloud is flexibel en kan de workload in...
Lees meerOveral toegang tot je bestanden en apps, zonder zorgen over beheer; de cloud maakt het mogelijk. Veel bedrijven verhuizen dan ook steeds meer processen naar de cloud. Misschien...
Lees meerAdvisor ICT Solutions heeft de aanbesteding van DGMR - Ingenieurs en adviseurs van de toekomst – recentelijk gegund gekregen voor de outsourcing van haar IT omgeving. De opdracht...
Lees meer