Optimaal samenwerken met Teams, een introductie

Wist je dat medewerkers gemiddeld 28% van hun tijd kwijt zijn aan het managen van hun e-mail? En dat 20% van de tijd wordt besteed aan het zoeken van informatie? En dat je 4 uur per week kunt besparen per medewerker door het samenwerkingsproces te verbeteren met behulp van Teams? Op onze borrelsessie op 15 september laten we zien hoe je efficiënt kunt samenwerken met behulp van Teams. Schrijf je nu in voor de gratis sessie

Voor wie is de borrelsessie interessant?

Ben je als directeur of manager op zoek naar manieren waarop iedereen in jouw organisatie efficiënter kan samenwerken? Zijn er eindeloos veel versies in omloop van Word en Excel documenten en weet niemand wat “de juiste” versie is? Sturen collega’s elkaar eindeloos veel mail, die ook eenvoudig via een chat beantwoord kunnen worden? Vandaag geven we je graag inzicht op welke manier Teams de efficiëntie en tevredenheid van interne communicatie kan verhogen.

We sluiten de dag af met een borrel.

Programma 15 september 2020

15:15 – 15:30 Inloop
15:45 – 16:30 Wat is Teams
16:30 – 16:45 Koffie
16:45 – 17:30 Best practices
17:30 -18:00 Hapje en drankje

Locatie:

Mijdrecht, op kantoor bij Advisor

Wij kijken uit naar je komst op 15 september. Meld je vandaag nog aan!


 

Aanmelden voor dit gratis evenement

Wij zijn verhuisd!

Vanaf 16 december 2019 kunt u ons vinden op een nieuwe locatie.

Ons nieuwe adres: Communicatieweg 5, 3641 SG Mijdrecht