Wij helpen u met de overstap

 

Cloudtelefonie via Advisor ICT Solutions is volledig aan te passen aan de ontwikkeling van uw organisatie. Groeit uw organisa­tie? Binnen een dag kunnen nieuwe medewerkers bellen en gebeld worden. Maar ook als uw bezetting (tijdelijk) wat lager wordt, passen wij het aantal verbindingen aan. Dat is voor ons vanzelfsprekend. Voor een vast bedrag per maand hebt u deze flexibiliteit binnen handbereik.

Download onze whitepaper!

Voor overstappen naar cloudtelefonie kunt u vrijblijvend contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak

Wat krijgt u?

– 5% korting op de vaste abonnementskosten van Internet, Vast Bellen en Mobiel
– Verdubbeling van mobiele data, belminuten en sms’jes
– Gratis overstapservice

Kiest u voor cloudtelefonie dan krijgt u een eigen virtuele telefooncentrale in de cloud. Deze oplossing is schaalbaar en eenvoudig. De telefooncentrale is flexibel te configureren naar uw specifieke wensen en eisen met betrekking tot bereikbaarheid en u kunt zelf een keuze maken uit diverse typen toestellen.

De communicatie tussen uw bedrijf en de telefooncentrale verloopt via een gescheiden kanaal op uw verbinding, waardoor de gesprekskwaliteit continu wordt gewaarborgd. Alles wat u met een conventionele centrale kon, kan ook met deze dienst. Maar er kan nog meer, zoals Vast-Mobiel-integratie door middel van apps op uw smartphone en PC, opnemen van gesprekken, Conferencing-diensten en onbeperkt bellen (afkoop belkosten).

Cloudtelefonie betreft een totaaloplossing. Naast de telefooncentrale en de toestellen levert Advisor ICT Solutions de benodigde randapparatuur, verbindingen en software. Uiteraard wordt de telefooncentrale geconfigureerd en wordt de gehele omgeving bedrijfsklaar opgeleverd.
Cloudtelefonie is een beheerde dienst; bij storingen zorgen wij ervoor dat de problemen snel worden verholpen. De telefooncentrale wordt continu gemonitord, waardoor een uptime van 99,99% wordt gegarandeerd. Mocht zich een probleem met uw toestel voordoen of wilt u een wijziging doorvoeren, dan staat onze Servicedesk tot uw beschikking. Alle kosten voor beheer en onderhoud zijn bij de prijs inbegrepen.

Heeft u interesse in een persoonlijk gesprek, neem gerust contact met ons op!

Zij gingen u voor

Lees hier hoe onze klanten de overstap naar cloudtelefonie hebben ervaren.

Lees meer

ISDN stopt september 2019

Laat u niet verrassen en kom in actie!

Lees meer