Martijn Kleijn

(Sales Support)

Groeien in een warm bad

Als je jezelf wilt ontwikkelen, dan moet je bij Advisor zijn. Ik ben daarvan het levende bewijs. In 2012 verruilde ik een 18-jarige horeca carrière voor een nieuwe uitdaging als customer service medewerker bij Advisor. Mijn service en dienstverlenende instelling bracht ik mee, de kennis over onze ICT-diensten en producten heb ik hier geleerd. Ik heb sales- en consultancy trainingen mogen volgen en heb veel geleerd van mijn collega’s.

Of je hier een vraag stelt aan de directeur of aan je directe collega; iedereen is bereid om je verder te helpen. En om naar je te luisteren. Je mening telt en mits onderbouwd met argumenten wordt er altijd wat meegedaan. Ook dat is Advisor.

Als allround customer service medewerker begeleid ik de uitvoering van onze projecten. Ik bestel de hardware, monitor de planning en communiceer hierover met de klant, los tussentijdse vragen en problemen op en draag zorg voor de juiste facturering. Geen werkdag is voor mij hetzelfde. Dus, als je ook van dynamiek, afwisseling en uitdaging houdt, dan is Advisor echt iets voor jou!

~ Martijn Kleijn (Sales Support)

ISDN stopt september 2019

Laat u niet verrassen en kom in actie!

Lees meer