Onze merkwaarden

Onze vijf merkwaarden

We zijn toegankelijk, oplossingsgericht, professioneel, betrouwbaar en klantgericht. Dat klinkt leuk, maar wat verstaan we daar nou precies onder? We maken het graag concreet!

Toegankelijk

We houden van gedegen onderzoek, maar niet van dikke rapporten. We vinden het belangrijk dat je ons weet te vinden en geen drempel voelt om contact op te nemen als je ons nodig hebt.

  • Alle afspraken en statussen kun je inzien in je eigen klantportaal. De informatie is veelzijdig; van SLA en contract, tot statussen van lopende verzoeken
  • We werken met een vast klanten-team een vaste accountmanager en een vaste lead engineer voor onze klanten met een SLA We zijn 24/7 bereikbaar als dit voor jouw organisatie belangrijk is
  • We leggen voor je vast hoe er bij calamiteiten gehandeld wordt en hoe iedereen (inclusief directie) bereikbaar en aanspreekbaar is als dit voor jouw organisatie belangrijk is
  • Je kan bij ons iedereen bellen en spreken. Van de servicedesk tot de directie

Oplossingsgericht

We denken vooruit, kijken verder dan het voorspelbare. We zoeken het beste alternatief voor jouw organisatie en houden hierbij rekening met bedrijfskritische processen en ICT- en businessdoelstellingen. We besteden dagelijks gemiddeld twee uur aan e-mail en bijna twee uur aan het vinden van informatie. Dit is de helft van je werkdag. Microsoft Teams heeft als doel om per team alle communicatie, informatie en applicaties bij elkaar te brengen.

  • Met behulp van onze bewezen aanpak kijken we eerst naar de processen en behoeften van jouw organisatie en passen daar onze oplossingen op aan. We focussen ons hiermee op de oplossing die nodig is, en niet op de producten en diensten die we aanbieden
  • Omdat we alle producten en diensten zelf ook gebruiken, kennen we alle ins and outs en kunnen vanuit deze praktijkkennis bewezen oplossingen implementeren
  • Samen zetten we een roadmap uit. Hierin maken we concrete afspraken met jouw organisatie welke doelen we willen behalen en wanneer. Zo creëren we focus

Professioneel

We houden er niet van om maar wat te doen. Wat we doen, doen we goed. We investeren in de beste specialisten, certificeringen en werken alleen samen met de beste merken en organisaties.

  • We werken alleen (samen) met A-merken: Microsoft, KPN, Vodafone/Ziggo, Cisco Meraki, Cisco, Uniserver, HP en AppleWe zijn ISO 9001 gecertificeerd: hiermee borgen we de kwaliteit op veel punten
  • We zijn ISO 27001 gecertificeerd: per juni 2019 ISO 27001 voldoen we aan deze wereldwijd erkende norm op het gebied van informatie-beveiligingWe zijn Microsoft Gold partner, Premier partner van Cisco, Silver partner van VMWare, Citrix, Veeam en HP en Apple partner
  • We gaan ieder jaar naar bijeenkom-sten over de hele wereld van, onder andere onze belangrijkste leveranciers, zoals Cisco en Microsoft. Zo blijven we op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen
  • We besteden veel tijd aan opleiding en instructie, zowel intern in onze eigen academy als bij externe instituten.

Betrouwbaar

We focussen op bedrijfscontinuïteit en zien ICT niet als een op zichzelf staand doel. Dit geldt zowel voor de implementatiefase als de exploitatiefase.

  • We leveren oplossingen die werken, mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan staan onze engineers conform het met u afgesproken service level 24/7 voor je klaar om kritieke ver-storingen te verhelpen en zo snel mogelijk weer in bedrijf te zijn.
  • Alle diensten die we leveren testen we eerst in onze eigen organisatie. Zo weten we zeker dat het werkt en snappen we ook waar eventuele knelpunten kunnen ontstaan
  • We onderzoeken grondig welke producten en diensten wij aan willen bieden en maken hiervoor strenge selecties. Zo weet je zeker dat jullie alleen werken met de beste oplossingen. Door deze focus kunnen we veel kennis en ervaring opdoen met deze producten en diensten
  • We zijn opgericht in 1985 en hebben daarmee al 35 jaar ervaring. Met onze 50 professionals zijn we groot genoeg om continuïteit te bieden.
  • Advisor is onderdeel van de Future-Proof Group. Naast voordeel op het gebied van samenwerking, geeft dit ook financiële zekerheid
  • We zijn al jaren winstgevend

Klantgericht

Advisor heeft om goed te kunnen ondernemen zelf veel behoefte aan optimale ondersteuning van onze werkprocessen door State of the Art ICT. Ondernemen zit in ons bloed en daardoor weten we ook zo goed waar onze eigen klanten behoefte aan hebben.

  • Wij verdiepen ons in jouw bedrijfsprocessen en vinden dat we die moeten begrijpen alsof het ons eigen bedrijf is, om jou als klant goed te kunnen adviseren en automatiseren
  • Bij ons heb je inzicht in alle up-to-date informatie in je eigen online klantenportal. Zo weet je waar de afspraken geborgd zijn en voorkomen we samen onduidelijkheden
  • Onze servicedesk helpt vrijwel altijd direct. Tijdens kantooruren ontvang je altijd binnen een half uur een reactie op je (aan)vraag
  • We zijn een one-stop-shop, bij ons neem je zowel IT als telefonie af
  • We installeren niet alleen je oplossingen. Als je wil richten we de applicaties ook voor je in en maken we je medewerkers vertrouwd met het gebruik ervan

 

Wil je meer weten over Advisor? Kijk dan vooral eens op de over ons pagina

    Up-to-date met onze nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen!

    ISDN stopt september 2019

    Laat u niet verrassen en kom in actie!

    Lees meer