Consultancy en beheer
Consultancy diensten
Het karakter van ICT binnen bedrijven wordt steeds strategischer. Kiezen voor de juiste ICT-processen en -diensten is cruciaal als u de organisatiedoelen wilt behalen. Wilt u de juiste keuzes op ICT-vlak maken zodat uw bedrijf toekomstbestendig is? Kies voor onze uitgebreide consultancy- en beheerdiensten. Samen maken we van uw ICT-project een succes.
Altijd de juiste kennis en expertise
Waarschijnlijk is ICT niet uw corebusiness en ligt uw focus op een ander gebied. U kunt niet overal verstand van hebben. Daarom kunt u bouwen op onze kennis en expertise, en zo uw ICT tot een succes brengen.
U kunt bij ons terecht voor de volgende consultancydiensten:
Strategisch advies
Bepalen visie en opstellen informatiebeleid en ICT-strategie
ICT-roadmap
Strategie vertaald naar concreet stappenplan
Netwerkscan
Onderzoek of second opinion op basis van huidige situatie
Netwerkdesign
Technisch ontwerp op basis van eisen en wensen
Projectmanagement
Uw project binnen gestelde tijd en budget voltooid
Verandermanagement
Een cultuurverandering realiseren door digitale transformatie
ICT Management (a.i)
Ervaren ad-interim managers voor succesvol projectmanagement
Projectuitvoering
Gecertificeerde Engineers implementeren uw project
Beheer diensten
Het beheer van uw ICT-omgeving is bij Advisor in vertrouwde handen. Om maximale continuïteit van uw werkprocessen te kunnen garanderen, werken wij op basis van standaarden. Onze beheerprocessen zijn ingericht volgens de ITIL-methodiek en zijn ISO-gecertificeerd. Advisor beschikt over een modern en 24/7 ingericht Network Operating Center.
Voor het beheer van uw ICT-omgeving werken wij zoveel mogelijk met een vast team Engineers. Zij zijn volledig op de hoogte van uw organisatie, uw processen en uw wensen. Dat werkt prettig én efficiënt.
Afhankelijk van uw behoefte vullen wij de beheervraag in met een pakket aan beheerdiensten. Onze beheerpakketten zijn modulair opgebouwd en variëren van ondersteuning op aanvraag tot complete outsourcing waarbij u het complete beheer van uw ICT-omgeving aan ons toevertrouwt.
Wij ondersteunen u graag met de volgende beheerdiensten:
24/7 monitoring
Continuïteit gewaarborgd door continue monitoring
TOPdesk klantportal
Meld digitaal 24/7 ICT-storingen en volg de voortgang
Skilled ServiceDesk
Voor al uw servicevragen
Lifecycle management
Periodiek patchen en updaten van ICT componenten
Contractmanagement
Beheer van licenties, hardware- en dienstencontracten
Rapportage
Inzicht in uw ICT-prestaties en -verbeterpunten
SLA-overleg
Periodiek overleg en kwaliteitsbewaking van de dienstverlening
Gebruikersondersteuning
Op locatie ondersteunen van gebruikers
Meer oplossingen
Managed Networking
Beheerde infrastructuuroplossingen die ervoor zorgen dat u veilig, stabiel, snel en plaatsonafhankelijk kunt werken.
Managed Communications
Communicatieoplossingen voor optimale bereikbaarheid van uw bedrijf, subliem klantcontact en efficiënt online samenwerken.
Managed Hosting
Beheerde server- en werkplekoplossingen die garant staan voor continuïteit, een optimale werkomgeving en de juiste gebruikerservaring.
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.