Consultancy en beheer

Consultancy diensten

Het karakter van ICT binnen bedrijven wordt steeds strategischer. Kiezen voor de juiste ICT-processen en -diensten is cruciaal als u de organisatiedoelen wilt behalen. Wilt u de juiste keuzes op ICT-vlak maken zodat uw bedrijf toekomstbestendig is? Kies voor onze uitgebreide consultancy- en beheerdiensten. Samen maken we van uw ICT-project een succes.

Altijd de juiste kennis en expertise
Waarschijnlijk is ICT niet uw corebusiness en ligt uw focus op een ander gebied. U kunt niet overal verstand van hebben. Daarom kunt u bouwen op onze kennis en expertise, en zo uw ICT tot een succes brengen.

U kunt bij ons terecht voor de volgende consultancydiensten:

Strategisch advies

Bepalen visie en opstellen informatiebeleid en ICT-strategie

ICT-roadmap

Strategie vertaald naar concreet stappenplan

Netwerk­scan

Onderzoek of second opinion op basis van huidige situatie

Netwerk­design

Technisch ontwerp op basis van eisen en wensen

Project­management

Uw project binnen gestelde tijd en budget voltooid

Verander­management

Een cultuurverandering realiseren door digitale transformatie

ICT Management (a.i)

Ervaren ad-interim managers voor succesvol projectmanagement

Project­uitvoering

Gecertificeerde Engineers implementeren uw project

Beheer diensten

Het beheer van uw ICT-omgeving is bij Advisor in vertrouwde handen. Om maximale continuïteit van uw werkprocessen te kunnen garanderen, werken wij op basis van standaarden. Onze beheerprocessen zijn ingericht volgens de ITIL-methodiek en zijn ISO-gecertificeerd. Advisor beschikt over een modern en 24/7 ingericht Network Operating Center.

Voor het beheer van uw ICT-omgeving werken wij zoveel mogelijk met een vast team Engineers. Zij zijn volledig op de hoogte van uw organisatie, uw processen en uw wensen. Dat werkt prettig én efficiënt.

Afhankelijk van uw behoefte vullen wij de beheervraag in met een pakket aan beheerdiensten. Onze beheerpakketten zijn modulair opgebouwd en variëren van ondersteuning op aanvraag tot complete outsourcing waarbij u het complete beheer van uw ICT-omgeving aan ons toevertrouwt.

Wij ondersteunen u graag met de volgende beheerdiensten:

24/7 monitoring

Continuïteit gewaarborgd door continue monitoring

TOPdesk klantportal

Meld digitaal 24/7 ICT-storingen en volg de voortgang

Skilled ServiceDesk

Voor al uw servicevragen

Lifecycle management

Periodiek patchen en updaten van ICT componenten

Contract­management

Beheer van licenties, hardware- en dienstencontracten

Rapportage

Inzicht in uw ICT-prestaties en -verbeterpunten

SLA-overleg

Periodiek overleg en kwaliteitsbewaking van de dienstverlening

Gebruikers­ondersteuning

Op locatie ondersteunen van gebruikers

Meer oplossingen

Managed Networking

Beheerde infrastructuuroplossingen die ervoor zorgen dat u veilig, stabiel, snel en plaatsonafhankelijk kunt werken.

Lees meer

Managed Communications

Communicatieoplossingen voor optimale bereikbaarheid van uw bedrijf, subliem klantcontact en efficiënt online samenwerken.

Lees meer

Managed Hosting

Beheerde server- en werkplekoplossingen die garant staan voor continuïteit, een optimale werkomgeving en de juiste gebruikerservaring.

Lees meer

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak