Managed Communications

Goed bereikbaar zonder zorgen met Managed Communications

Mobiele devices en communicatieoplossingen worden alsmaar slimmer en uitgebreider. Hiermee worden uw organisatie en medewerkers beter bereikbaar, zijn zij flexibeler en productiever. Wilt u vooral goed bereikbaar zijn op uw smartphone of uw bedrijfscommunicatie innoveren met oplossingen als chat en videoconferencing? Bij Advisor helpen we u verder.

Basis op orde

Vaste telefonie, mobiele telefonie en internet vormen de basis voor communicatie binnen uw bedrijf en met klanten. Zonder deze diensten kunnen uw medewerkers niet werken en kan uw dienstverlening niet bestaan. Welke vorm van communicatie u nodig heeft, wij zorgen voor de juiste oplossing. U heeft één aanspreekpunt, wij regelen de specifieke diensten voor u. Als business partner van KPN, Ziggo, Cbizz en RoutIT krijgt u altijd passend, onafhankelijk advies. Zo profiteert u van de beste service en beste condities. Verder begeleiden wij het aanvraagproces, leveren en repareren we mobiele hardware, leveren en activeren de simkaarten en ondersteunen bij factuur- en servicevragen.

Basis op orde met:

  • Advies en levering vaste telefonie (netlijnen, onbeperkt bellen abonnementen)
  • Advies en levering mobiele telefonie (abonnementen en levering hardware)
  • Advies en levering internetverbindingen (4G, DSL, coax, glasvezel)
  • 24/7 monitoring en beheer van internetrouters

Beter bereikbaar door integratie

Medewerkers werken vaker tijd- en plaatsonafhankelijk. Dit vraagt om nieuwe manieren van bereikbaar zijn en het integreren van meerdere communicatievormen. Vast-mobielintegratie is een van de oplossingen die ervoor zorgen dat uw medewerkers altijd en overal op één telefoonnummer bereikbaar zijn. Ook kunnen zij gebruikmaken van één centraal adresboek.

Tegelijkertijd werken bedrijven meer vanuit de cloud. Dit vraagt steeds meer van de kwaliteit en beschikbaarheid die verbindingen bieden. Inzage in en priorisering van netwerkverkeer is nodig om cloudapplicaties optimaal te laten functioneren. Tenslotte wordt er steeds meer gewerkt met mobiele devices en groeit de behoefte om inzage te hebben in het gebruik en beheer hiervan.

Inzicht en verbetering door:

  • Advies over alsmede inrichting en beheer van geïntegreerde oplossingen voor vaste- en mobiele telefonie, internet en software (zoals KPN ÉÉN)
  • Optimalisatie van netwerkverkeer
  • Efficiënt beheer van mobiele devices (Mobile Device Management)

Innoveren met Managed Communications

De digitale beleving van uw klanten is belangrijker dan ooit. Digitale communicatie vormt dan ook een steeds belangrijker aspect in de totale klantcommunicatie. Dit gaat verder dan contact per telefoon en e-mail. Met chat en videoconferencing kunt u sneller en persoonlijker contact hebben met uw klanten. Tegelijkertijd kunnen kosten bespaard worden doordat reistijd en -kosten vervallen. Samen met uw klant aan een online document werken zorgt voor een innovatieve samenwerking. Verder zijn apps niet meer weg te denken bij een moderne dienstverlening. Met een eenvoudige app kunt u processen al snel vereenvoudigen en een forse efficiencywinst realiseren.

Innoveren door:

  • Advies over alsmede inrichting en beheer van KPN ÉÉN en Skype for Business
  • Advies, inrichting en beheer van Microsoft Office 365
  • Advies op het gebied van mobiliteit binnen uw bedrijfsprocessen (keuze voor mobiele devices en mobiele apps)

Meer oplossingen

Managed Networking

Beheerde infrastructuuroplossingen die ervoor zorgen dat u veilig, stabiel, snel en plaatsonafhankelijk kunt werken.

Lees meer

Managed Hosting

Beheerde server- en werkplekoplossingen die garant staan voor continuïteit, een optimale werkomgeving en de juiste gebruikerservaring.

Lees meer

Consultancy en beheer

Deskundig advies en de juiste kennis en kunde om uw ICT-projecten blijvend tot een succes te maken.

Lees meer

RDC inMotiv succesvol live met KPN ÉÉN

RDC inMotiv levert internetapplicaties aan bedrijven in de autobranche. Ruim 90% van de dealers en ruim 60% van de autobedrijven aangesloten bij BOVAG maken gebruik van de procesoplossingen van RDC, zoals RDW-diensten, OBS, CaReMail en INDI.

Tot voor kort had het Amsterdamse bedrijf voor haar bereikbaarheid te maken met vier leveranciers. ‘We hadden een leverancier voor de vaste telefonie, een voor de mobiele, een voor onze eigen telefooncentrale en een voor ons 0900-nummer’. Dat leidde zo vaak tot Babylonische spraakverwarringen dat RDC inMotiv op zoek ging naar één all-in-one oplossing en koos voor Advisor en KPN ÉÉN.

Systeembeheerder John Reker vertelt waarom.

Lees meer

Up-to-date met onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen!

Gelieve dit veld leeg te laten.

Managed Communications Nieuws

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak