KPN ÉÉN: het antwoord voor totaalcommunicatie

Eén zakelijke oplossing voor vaste en mobiele telefonie, internet en online software

Wilt u een goede bereikbaarheid voor uw bedrijf? Wilt u profiteren van de nieuwste technologieën en tegelijkertijd het beheer en de administratie zo eenvoudig mogelijk houden? Dan biedt een alles-in-één-communicatieoplossing uitkomst. Wij adviseren u KPN ÉÉN: hét complete antwoord op uw communicatievraagstuk.

KPN ÉÉN is één geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en online software, gericht op bedrijven met 1 tot ongeveer 150 medewerkers. KPN ÉÉN geeft u de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen.

De voordelen van KPN ÉÉN

KPN ÉÉN biedt uitkomst als u op zoek bent naar de volgende voordelen:

  • Alle communicatiediensten in één
    Met KPN ÉÉN kunnen alle benodigde communicatietoepassingen in één dienst worden ondergebracht. Vast en mobiel internet, maar ook telefonie en zakelijk pinnen, kunnen worden samengevoegd tot een modulair pakket. Daarbij kunnen Office 365 en Skype for Business worden geïntegreerd. Alles werkt ook naadloos met elkaar samen. U hoeft niet bij verschillende providers diensten af te nemen en deze op elkaar af te stemmen.
  • Volledig overzicht en controle over de kosten
    Wilt u een administratief vriendelijke oplossing? Met KPN ÉÉN profiteert u van één contract, één factuur en één vast bedrag per maand. Dit zorgt ervoor dat u op elk moment een duidelijk overzicht heeft over de grootte en kosten van de oplossing.
  • Eenvoudig schalen en betalen per gebruiker
    U past KPN ÉÉN eenvoudig aan de ontwikkelingen van uw bedrijf aan. Groeit het bedrijf, dan schaalt u direct het aantal verbindingen op. Zijn de tijden even wat minder? Dan schaalt u de verbinding eenvoudig naar beneden af. Zo past de dienst altijd goed bij de omvang van de organisatie. U betaalt nooit te veel, doordat u per gebruiker betaalt.
  • Geen hoge hardware-investeringen nodig
    KPN ÉÉN werkt in de cloud, waardoor u geen grote investeringen hoeft te doen in lokale hardware, zoals servers. Ook vervalt het specialistische onderhoud voor u. Dit wordt gedaan in de externe datacenters van KPN. Door het hosten in de cloud hebben medewerkers vanaf elke locatie dezelfde mogelijkheden als op kantoor.
  • Hoge mate van continuïteit en beveiliging
    Met KPN ÉÉN hoeft uw IT-afdeling zich niet langer bezig te houden met technisch beheer van de communicatieoplossingen; KPN ÉÉN brengt alle diensten samen binnen één platform, dat continu wordt geüpdatet. U bent altijd verzekerd van de laatste softwareversies en beveiligingstoepassingen.

Onze meerwaarde op KPN ÉÉN

Als KPN Excellence Partner kunt u bij ons terecht voor alle KPN-diensten. De contractrelatie voor de dienst heeft u rechtstreeks met KPN. Alle andere zaken nemen wij voor onze rekening:

  • U krijgt passend advies
  • Volledige ontzorging op het gebied van levering, implementatie en nazorg
  • 24/7 ServiceDesk voor al uw servicevragen
  • U kunt bij ons terecht voor aanvullende dienstverlening, zoals:
  • Wij voeren uw wijzigingsverzoeken uit (tickets)
  • Facturering loopt via Advisor

Kortom, de kwaliteit van KPN gecombineerd met de klantgerichtheid van Advisor.

RDC inMotiv succesvol live met KPN ÉÉN

RDC inMotiv levert internetapplicaties aan bedrijven in de autobranche. Ruim 90% van de dealers en ruim 60% van de autobedrijven aangesloten bij BOVAG maken gebruik van de procesoplossingen van RDC, zoals RDW-diensten, OBS, CaReMail en INDI.

Tot voor kort had het Amsterdamse bedrijf voor haar bereikbaarheid te maken met vier leveranciers. ‘We hadden een leverancier voor de vaste telefonie, een voor de mobiele, een voor onze eigen telefooncentrale en een voor ons 0900-nummer’. Dat leidde zo vaak tot Babylonische spraakverwarringen dat RDC inMotiv op zoek ging naar één all-in-one oplossing en koos voor Advisor en KPN ÉÉN.

Systeembeheerder John Reker vertelt waarom.

Lees meer

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Afspraak maken

ISDN stopt september 2019

Laat u niet verrassen en kom in actie!

Lees meer