Managed Security

Speel op safe met slimme security-oplossingen

Veiligheid van data is belangrijker dan ooit. Tegelijkertijd wordt de beveiliging van data, netwerken en apps steeds complexer. Dit vraagt om slimme en flexibele oplossingen die meegroeien met uw organisatie én de toenemende digitale dreigingen.
De gevolgen van ransomware of een datalek mogen niet worden onderschat. Wanneer uw IT-omgeving met virussen of ransomware wordt geconfronteerd of er belangrijke of privacygevoelige informatie op straat komt te liggen, kan de schade groot zijn. Met de inwerkingtreding van de GDPR zijn de benodigde maatregelen nog eens extra aangescherpt. Tijd om uw data en die van uw klanten en business partners veilig te stellen én te houden.

Security staat bij ons centraal

In een steeds digitalere wereld is het zeer belangrijk dat data van u en uw klanten goed is beveiligd. Toch is het niet altijd even makkelijk om uw security zelf te beheren. Kwetsbaarheden kunnen al gauw over het hoofd worden gezien. Vertrouw daarom op onze securityoplossingen; veiligheid staat centraal in de ontwikkeling van al onze diensten. Met slimme oplossingen van partners als Dearbytes, Cisco Meraki, Apple DEP, Microsoft maken wij gebruik van bewezen technologie en bieden wij u een hoge mate van beveiliging.

Maximale ICT-security met DearBytes

Een van onze partners op het gebied van security inventarisatie is DearBytes, dat onderdeel is van KPN. Deze samenwerking zorgt ervoor dat we u kunnen voorzien van complete en professionele security scans. Hiermee kunnen kwetsbaarheden in uw ICT-beveiliging snel worden geïdentificeerd en opgelost. U bent er daardoor van verzekerd dat de continuïteit en productiviteit van uw organisatie niet in gevaar komen.

Meer over deze samenwerking leest u in het interview met Bart Tempara Leal, Partner Manager bij DearBytes.

Een greep uit onze DearBytes-diensten:

DearBytes Pentest
Pro-actief en snel eventuele kwetsbaarheden in uw beveiliging opsporen.

Het is misschien een wat rare vraag, maar mogen wij uw bedrijfsnetwerk hacken? Op die manier kunnen wij namelijk snel eventuele kwetsbaarheden in uw beveiliging opsporen. Dat doen we door middel van een zogenaamde Pentest (penetratietest). Op allerlei verschillende manieren proberen we uw bedrijfsnetwerk in te komen om te kijken óf en zo ja wáár de beveiliging verbeterd kan worden. Is uw bedrijfsnetwerk veilig, dan heeft u niets te vrezen. En is er een lek, dan heeft u waarschijnlijk liever dat wij het vertellen dan dat criminelen het misbruiken.
Lees verder

Voor de Pentest maken we gebruik van zogeheten ‘ethische hackers’ die proberen uw bedrijfsnetwerk binnen te dringen. Hierbij gebruiken zij dezelfde methodes en technieken als cybercriminelen doen. Op deze wijze leggen we precies de zwakke plekken in de netwerkbeveiliging bloot. Na de Pentest presenteren we de bevindingen in een helder rapport, inclusief concrete verbeterpunten en aanbevelingen. Zo weet u precies waar u aan moet werken om de veiligheid op orde te brengen.

DearBytes Security Quickscans
Hiermee brengen we in kaart hoe (on)veilig uw ICT-omgeving is en krijgt u direct inzicht in de verbeterpunten.

Uw ICT-omgeving is continu in ontwikkeling. Netwerken worden uitgebreid, nieuwe apps worden toegevoegd en van oude hardware wordt afscheid genomen. Heeft u een duidelijk totaalbeeld van uw security? Met de diverse Quickscans brengen we in kaart hoe (on)veilig uw ICT-omgeving is en krijgt u direct inzicht in de verbeterpunten. We onderscheiden daarbij de Baseline Quickscan en de Maturity Quickscan.
Lees verder

De Baseline Quickscan is voor bedrijven die niet weten welke risico’s zij lopen op het gebied van ICT. De Baseline Quickscan geeft snel inzicht in de effectiviteit van uw securitystrategie. Het doel is om de basale beveiligingsmaatregelen in kaart te brengen, waarmee uw basisbeveiliging op orde is. Vaak kunnen met relatief eenvoudige oplossingen grote winsten worden geboekt op het gebied van veiligheid.Voor bedrijven die verder zijn op het gebied van security is er de Security Maturity Quickscan. Met deze scan analyseren we onderdelen van uw ICT-omgeving waarin databeveiliging een grote rol speelt. Voorbeelden zijn e-mail, omgang met data, mobiele telefonie, medewerkersbewustzijn en privacy. Ook lopen we samen met u uw bestaande beveiligingsmaatregelen door. Bij beide Quickscans ontvangt u na afloop een uitgebreide rapportage waarin we de uitkomst van de scan in heldere taal omschrijven. Verder geven we u praktische aanbevelingen, zodat u direct aan de slag kunt met het verbeteren van uw dataveiligheid.

De voordelen van een Security Quickscan:

  1. Breng snel de status van uw securityomgeving en securitystrategie in kaart
  2. De complete benadering voorkomt dat kwetsbaarheden worden gemist
  3. Ontvang een heldere rapportage met praktische aanbevelingen

Til uw security eenvoudig en snel naar een hoger niveau

DearBytes Privacy Quickscan
U krijgt in korte tijd inzichtelijk welke stappen nodig zijn om te voldoen aan de richtlijnen van de GDPR

U ontvangt hierbij een concrete actielijst met de mogelijkheid u te ondersteunen bij de implementatie. Hierdoor is meteen duidelijk welke stappen de hoogste prioriteit hebben.

Zo werkt de Privacy Quickscan:

  1. Voorbereiding en planning: In deze fase bespreken we de voorbereiding en plannen we de stappen in. We kijken welke medewerkers we interviewen en maken afspraken rondom de invulling van het proces. Dit doen we doorgaans telefonisch.
  2. Interviews en deskresearch: In één dag verzamelen we alle informatie die we nodig hebben. Op deze dag voeren we alle interviews en vragen we benodigde documenten op.
  3. Rapportage: Na beëindiging van het traject ontvangt u een Excel-rapportage met een kleurenkaart. Aan deze kaart zijn concrete actiepunten gekoppeld.Indien gewenst ondersteunen we u tevens bij het opstellen van een plan van aanpak en procedurele maatregelen. Deze diensten zijn los beschikbaar en worden separaat van de Privacy Quickscan aangeboden.

Wilt u meer weten over de diensten van DearBytes? Neem contact op met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak

Cisco Meraki combineert veiligheid en gebruiksgemak

Online dreigingen zijn er in allerlei soorten en maten. Ze hebben één aspect gemeen: ze komen via het internet en proberen een manier naar uw bedrijfsnetwerk te vinden. Dat maakt de schakel tussen uw bedrijfsnetwerk en het internet dan ook een van de meest cruciale van alle security-aspecten. Omdat u daarop moet kunnen vertrouwen hebben wij gekozen voor de oplossingen van Cisco en Cisco Meraki.

Cisco heeft met Meraki een lijn aan netwerkproducten en -diensten die via het internet beheerd worden. Deze bestaat uit access points (wifi), switches, firewalls, IP-beveiligingscamera’s en Mobile Device Management (MDM). Via één overzichtelijk online dashboard heeft u eenvoudig controle over al uw Meraki-apparaten.

Cisco Meraki Mobile Device Management (MDM)
Eenvoudig via de ether al uw mobiele devices beheren, bewaken en analyseren.

In deze cloud-based oplossing kunt u eenvoudig voor al uw mobiele devices uw rollen en rechten managen, software en toepassingen op afstand implementeren en u kunt uw hard- en software vooraadbeheer er in centraliseren. Efficiënt, inzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Lees verder

Met deze MDM beheeroplossing in de cloud beheert u alle zakelijke mobiele apparaten op de werkvloer eenvoudig op afstand. Ken rechten toe aan devices, rol software-updates uit van apps en houd alle zakelijke data veilig en beschermd. Efficiënt, inzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Met Cisco Meraki MDM profiteert u van:

  • Complete beheeroplossing in de cloud
  • Veilig gebruik van alle mobiele devices, data en apps
  • Schaalbare toestelconfiguratie
  • Automatische toestelclassificatie en policytoewijzing
  • On-device contentmanagement
  • Beheer van de hardware- en software-inventaris
Toename aantal endpoints

Er worden steeds meer mobiele apparaten gebruikt in het bedrijfsleven, zoals smartphones en tablets. Op deze apparaten draaien ook bedrijfsapplicaties en wordt zakelijke data opgeslagen. Om te voorkomen dat deze data in verkeerde handen komt – door een hack, verlies of diefstal – is een oplossing nodig waarmee deze toestellen en zakelijke data op afstand beheerd kunnen worden. Meraki MDM ís die oplossing.

Beheer alle toestellen op afstand

Meraki MDM biedt een passend antwoord op de diversiteit aan zakelijke toestellen. Met multiplatformbeheer kunnen alle zakelijke toestellen beheerd worden, ongeacht of deze op Android of iOS draaien en welke fabrikant ze geproduceerd heeft. U brengt eenvoudig rechtlijnigheid aan in het beheer en gebruik van de mobiele devices.

Overzichtelijk Meraki Dashboard

Alle beheerinstellingen worden overzichtelijk weergegeven in het Meraki Dashboard. Via dit dashboard kunnen security policies worden ingesteld, kunnen software, apps en updates worden uitgerold en kan op afstand het toestel beheerd worden. Zo kan een smartphone of tablet worden vergrendeld of worden gewist in het geval van diefstal of verlies.

Meraki MDM is een toekomstbestendige oplossing omdat deze in de cloud draait. Nieuwe functionaliteiten en updates worden zo eenvoudig doorgevoerd, zodat bedrijven altijd profiteren van de nieuwste en veiligste beheeroplossing.

Meer weten?

Heeft u ook veel mobiele apparaten in gebruik waarvan u de zakelijke apps en bestanden veilig wilt stellen? Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden van een MDM-oplossing en demonstreren u hoe gebruiksvriendelijk Meraki MDM werkt.

Naast het grote gebruiksgemak biedt Cisco ook een hoge mate van veiligheid. Zo kunnen de apparaten eenvoudig op afstand voorzien worden van de laatste veiligheidsupdates. Met Umbrella bewijst Cisco opnieuw dat zij security hoog in het vaandel hebben.

Cisco Umbrella
Uw cloudsecurityplatform voor de eerste lijn van verdediging tegen internetbedreigingen

Cisco Umbrella is een cloudsecurityplatform dat beschermt tegen bedreigingen op het internet. Al het internetverkeer van uw bedrijf verloopt dan via Umbrella. Hierdoor kunnen bedreigingen worden geblokkeerd voordat ze eventueel actief kunnen worden op een device. De beveiliging van Umbrella geldt voor elk type device – ook IoT-devices en BYOD – waar ook ter wereld.
Lees verder

Hét antwoord op dynamische ontwikkelingen

Internetbedreigingen zoals hacks, malware, ransomware en phishing worden steeds groter. Om snel op nieuwe bedreigingen in te kunnen spelen heeft Cisco een wereldwijde, centrale database in de cloud aangelegd. Op basis van de bedreigingen worden nieuwe beveiligingsdefinities hieraan toegevoegd en razendsnel uitgerold naar alle Umbrella-beheerde oplossingen.

Umbrella voorkomt niet alleen nieuwe infecties; het detecteert ook wanneer apparaten op het netwerk komen die al besmet zijn en voorkomt dat er verdere verspreiding van de malware plaatsvindt of dat deze actief wordt op het netwerk.

Web- en contentfiltering

Met Cisco Umbrella voorkom je dat gebruikers van het bedrijfsnetwerk ongepaste content downloaden of bepaalde websites bezoeken. Dit is mogelijk door middel van white- en/of blacklisting, gecategoriseerde contentfiltering en het inschakelen van SafeSearch-browsen. Op deze manier kunnen medewerkers veilig online werken zonder dat de gebruikerservaring en de netwerkprestaties in het geding komen.

Integratie met uw bestaande Meraki-oplossingen

Maakt u al gebruik van een of meerdere Cisco Meraki-oplossingen? Dan is Cisco Umbrella eenvoudig te integreren met uw bestaande Meraki-accesspoints. Via het Meraki Dashboard beheert u de instellingen van Umbrella, net als uw  Meraki-onderdelen.

Meer weten?

Wilt u ook kunnen vertrouwen op een veilige netwerkomgeving zonder te veel omkijken? Neem contact met ons op. Onze engineers zijn opgeleid en gecertificeerd door Cisco en vertellen u graag meer over alle voordelen.

Wilt u meer weten over Cisco Meraki?
Neem contact op met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak

Uw aanspreekpunt voor alle Microsoft-diensten

Microsoft is als partner betrokken bij de dataveiligheid van bedrijven. Zij nemen dan ook hun verantwoordelijkheid als cloudleverancier en bieden innovatieve clouddiensten die helpen uw ICT-beleid op slimme wijze GDPR-compliant in te richten.

Grote kans dat u al dagelijks vertrouwt op diverse Microsoft-diensten. Als Microsoft Cloud Solution Provider (CSP) bent u bij ons aan het juiste adres voor alle diensten, cloudproducten en klantondersteuning van Office 365, Exchange Online, Windows 10, Enterprise Mobility Suite, Sharepoint en Azure. U neemt de Microsoft cloudproducten rechtstreeks bij ons af en hoeft dus niet zelf met Microsoft te schakelen. Profiteer van één aanspreekpunt voor ondersteuning, beheer en administratie van al uw ICT-oplossingen.

Een greep uit ons aanbod Microsoft-diensten:

Microsoft Office 365
Overal samenwerken in de cloud

Naast de alom bekende Word, PowerPoint, Excel en Access applicaties biedt Office nu ook extra’s die perfect aansluiten op de toenemende behoefte aan samenwerken vanuit verschillende locaties. One Drive, Sharepoint, Teams en Yammer spelen hier uitstekend op in en bieden naast hun eigen ‘stand-alone’ voordelen echt meerwaarde door onderlinge samenwerking te faciliteren.

Lees verder
Overal (samen)werken in de cloud
Alle documenten en bestanden staan bij Office 365 in de cloud opgeslagen, al dan niet bij een datacenter van Microsoft of van Advisor. Het is mogelijk om hier real-time met meerdere personen tegelijkertijd in te werken. Geen frustraties meer over verschillende bestandsversies en dubbel werk. Met Teams kunnen collega’s communiceren hoe zij willen; via chat, spraak of video. Ook het houden van een videovergadering en opties als schermdelen behoren tot de mogelijkheden. Daarbij maakt het niet uit welk device gebruikt wordt – desktop-pc, Mac, laptop, tablet of smartphone.
De kernvoordelen van Office 365:
  • Uw medewerkers kunnen hun Office-documenten en e-mail overal en vanaf elk device openen en bewerken en altijd up-to-date zijn.
  • Zo voorkomt u een wildgroei aan verschillende (bestands)versies in de organisatie
  • U houdt controle over welke documenten waar staan opgeslagen
  • Uw Office 365 documenten worden naar keuze en afhankelijk van uw individuele bedrijfsomstandigheden (brand)veilig opgeslagen op een server in Nederland bij onze first class datapartner Uniserver of rechtstreeks bij Microsoft, indien gewenst in een datacenter met een juridische EU entiteit.
  • Belangrijk: u kunt eenvoudig op- en afschalen in licenties en installaties
  • U betaalt een vast bedrag per maand, per gebruiker
Altijd een passend Office 365-abonnement
Afhankelijk van de behoeften van uw organisatie en medewerkers zijn er verschillende Office 365-abonnementen beschikbaar. Van basisabonnementen met vooral Office-toepassingen tot uitgebreidere abonnementen inclusief services als Microsoft Exchange, OneDrive, SharePoint, Teams en Yammer. Daarbij betaalt u een vast bedrag per maand, per gebruiker.
Extra Services
Naast de basisapplicaties hierboven kunt u afhankelijk van uw gekozen Office 365 pakket gebruik maken van diverse extra services, die uw werk en de communicatie en samenwerking met collega’s en projectteams ondersteunt: OneDrive,Sharepoint, Teams voor projecten en Yammer als intern publicatie medium.
  • OneDrive – Eenvoudig bestanden opslaan en delen in de cloud

    OneDrive is je persoonlijke bestandsomgeving in de Microsoft cloud, waarmee je overal kunt werken en je files kunt delen met je collega’s of teamleden. Deel een bestand of map met specifieke mensen of stuur een koppeling, binnen of buiten je organisatie. Je bepaalt zelf of iemand mag bewerken en hoe lang een koppeling geldig blijft. Je beschikt over een viewer voor Pdf’s, Photoshop PSD’s, Illustrator AI’s, Visio-bestanden en meer en je kunt zelfs video streamen, zonder iets te hoeven downloaden.

  • Sharepoint – Samenwerken in de cloud

    Sharepoint is een effectief alternatief voor uw fileserver en een van de onderdelen van Office 365 die de efficiency in uw bedrijf enorm kan ondersteunen. Het is daarnaast ook een tool met uitgebreide mogelijkheden om de interne samenwerking te optimaliseren en de dataopslag efficiënt in te richten. Of je nu samenwerkt aan een nieuwe productstrategie, een verkooppresentatie of een belangrijk bedrijfsinitiatief, SharePoint is de basis van teamwork. Bestanden, sites en inhoud kunnen gemakkelijk worden gedeeld en gebruikt door verschillende teams en organisaties.

  • Teams – van begin tot eind samenwerken

    Meer en meer werken collega’s en externe partners vanuit verschillende locaties aan de realisatie van hun project. Met Teams kunnen werknemers vanaf hun desktop of mobiel Office-bestanden delen en bewerken en met elkaar real-time samenwerken aan projecten, zonder dat iemand iets mist en er altijd zekerheid is over de juiste versie. Teams werkt heel goed samen met Sharepoint: je kunt namelijk heel eenvoudig Sharepoint pagina’s als een tabblad aan Teams toevoegen, waardoor relevante projectinformatie beschikbaar komt.

  • Yammer – Brengt je bedrijf samen

    Yammer is een intern content platform waarmee directies, managers en medewerkers elkaar kunnen informeren en betrekken over relevante zaken in de organisatie. Denk hierbij aan een aankondiging over een mooie nieuwe opdracht, productnieuws of interne meetings. Vanuit Yammer kun je ook gemakkelijk SharePoint, OneDrive, Outlook en Stream bestanden uploaden en delen. Het is een transparant medium, waarin iedereen in de organisatie kan participeren, ook als je op een andere locatie in de wereld aan het werk bent.

  • Sway – Communiceren met stijl

    Met Sway kun je snel en gemakkelijk verzorgde, interactieve rapporten, presentaties, persoonlijke verhalen en meer maken en delen, allemaal vanaf je mobiele apparaat. Voeg je inhoud toe, gebruik foto’s of video’s die op je (mobiele) apparaat staan en Sway doet de rest. Je kunt onderweg overal bij je inhoud of je vorige Sway bewerken en je kunt heel makkelijk met anderen aan dezelfde presentatie werken door een bewerkingskoppeling te delen, zonder dat zij zich moeten registreren of extra software moeten downloaden.


Juridische zekerheid
Met Office 365 beschikt u over de mogelijkheid om AVG/GDPR-compliant te werken. De verbindingen zijn uiterst veilig en alle bestanden in Microsofts datacenters zijn versleuteld en beveiligd conform de strengste marktnormen. Een van de tools die Microsoft daarnaast biedt om IT-beleid in lijn met de GDPR uit te voeren is het classificeren van bestanden. Uw organisatie kent ongetwijfeld verschillende types documenten die elk eigen acties vragen met betrekking tot veiligheid, beleid en toegang. Met het toevoegen van labels aan deze documenten worden automatisch bepaalde restricties en machtigingen gekoppeld aan het document.

Microsoft Exchange Online
Slimmer online werken met zakelijke e-mail en agenda’s

Microsoft Exchange Online biedt gebruikers niet alleen een vertrouwde en slimme e-mailomgeving en elektronische agenda , maar geeft IT-beheerders tegelijkertijd de middelen om veilig e-mailgebruik in te regelen. E-mail is bij uitstek geschikt om organisaties te testen op hun kwetsbaarheid voor ransomware, phishing mails of andere spam en verdienen daarom een zeer goed beveiligde omgeving.

Lees verder
De voordelen van Microsoft Exchange Online
  • Altijd een up-to-date e-mailbox
  • Dezelfde gebruikerservaring op elk device
  • Uitgebreide mogelijkheden om e-mails te personaliseren
  • Een slim postvak en slimme agenda
  • Veilig gebruik en veilige opslag van e-mail
Uitgebreide beheermogelijkheden
Als IT-beheerder heeft u vanuit Office 365 een vereenvoudigd beheercentrum tot uw beschikking dat moeiteloos via de browser kan worden geopend. Hiermee kunnen er vanaf elke locatie nieuwe e-mailadressen worden aangemaakt, accounts worden aangemaakt of verwijderd, wachtwoorden worden gereset, en meer. Met toonaangevende anti-malwarebeveiliging en anti-spamfilters worden bedreigingen verwijderd voordat ze op het device komen en actief kunnen worden.
Veiligheid op orde
Alle e-mails staan veilig opgeslagen op de door Microsoft gehoste Exchange-server. Door krachtige encryptie kunnen deze niet zomaar worden ontcijferd en zijn derden niet in staat ze te lezen. Via beveiligde verbindingen kan alleen de gebruiker van het Exchange-account bij zijn of haar e-mail. Raakt een device met daarop e-mail verloren of wordt het gestolen? Geen reden tot paniek; op afstand is het apparaat te wissen, zodat de mails niet in verkeerde handen vallen.
Real-time synchronisatie van e-mail
In Office 365 worden e-mailberichten, agenda’s en contactgegevens op alle apparaten real-time gesynchroniseerd. De gelezen, ongelezen, verwijderde en/of gearchiveerde e-mails zijn dus op elk device hetzelfde. Ook zijn verzonden items terug te zien op een ander device dan waar deze daadwerkelijk vanaf verstuurd zijn.
Uitgebreide mogelijkheden
Iedereen kan zijn of haar e-mailbox naar wens instellen met (sub)mappen, automatisch antwoorden bij afwezigheid, meerdere vooraf ingestelde handtekeningen inclusief afbeeldingen, en meer. Stel als je dit wilt meerdere accounts in en kies ervoor om e-mails te versturen vanuit een algemeen of persoonlijk e-mailadres. Verzend probleemloos berichten die 150 MB groot zijn, en zorgen maken over een volle e-mailbox zijn dankzij de 100 GB opslag verleden tijd.
Een slim postvak en slimme agenda
Het vertrouwde Postvak IN wordt alsmaar slimmer en voorzien van handige functies die helpen om e-mail op een efficiënte manier te bekijken en gebruiken. Geavanceerde zoekacties leiden tot snellere, completere en doelgerichtere resultaten.
Automatisch afspraken vanuit de e-mail
De agendafunctie van Microsoft Exchange Online helpt erbij om uw tijd zo efficiënt mogelijk te managen. Dit gaat verder dan het plannen van afspraken en taken. Plaats automatisch afspraken vanuit de e-mail in uw agenda en ontvang suggesties voor een vergaderplek op basis van de locatie. Uiteraard synchroniseert de agenda ook real-time op elk apparaat.

Wilt u meer weten over de diensten van Microsoft? Neem contact op met een van onze gespecialiseerde adviseurs.

Maak een afspraak

Veilig beheer van uw mobile devices met Apple DEP

Het uitrollen van nieuwe devices ten behoeve van medewerkers hoeft tegenwoordig niet meer handmatig; de tijden dat elk nieuw toestel langs de IT-afdeling ging om ingesteld te worden zijn voorbij.

DEP is Apple’s oplossing voor het eenvoudig configureren en uitrollen van Apple-devices. Gebruikers kunnen hun nieuwe iPhone, iPad of iMac vanuit de doos direct in gebruik nemen – het toestel hoeft niet eerst geconfigureerd te worden. DEP werkt samen met andere MDM-oplossingen, zoals Meraki Systems Manager. DEP zorgt ervoor dat het device automatisch verbonden wordt met de MDM-oplossing en daar de instellingen van downloadt.

Naast een tijdsbesparing levert dit ook een verbeterde beveiliging op. Toestellen kunnen op afstand worden vergrendeld of gewist, in het geval van diefstal of verlies. Gevoelige data komt zo niet in handen van onbevoegden. Daarnaast kunnen veiligheidsinstellingen verplicht worden gesteld, zoals het gebruiken van de vingerafdrukscanner of niet kunnen verbinden met openbare wifi-netwerken.

De voordelen van DEP:

  • Tijdsbesparing doordat devices vanuit de doos al geconfigureerd zijn
  • Alle devices (ook bestaande) kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan DEP aan de hand van een IMEI-nummer
  • Het bedrijf heeft nauwgezet inzicht in alle Apple-devices via een overzichtelijk dashboard
  • Toestellen en bedrijfsdata zijn beter beveiligd

Advisor is uw authorised Apple DEP partner

Wij waren al Apple Reseller en konden u helpen met alle Apple-devices voor uw organisatie. Doordat we nu ook geautoriseerd DEP-reseller zijn kunnen we een nóg bredere dienstverlening aanbieden. We kunnen u adviseren over het gebruik van DEP en de mogelijke instellingen die nodig zijn voor uw bedrijfsvoering. Daarnaast zijn we gecertificeerd om Apple-devices – ook die u al in gebruik heeft – in DEP te plaatsen.

Wilt u ook efficiënter en veiliger werken met Apple DEP? Neem contact op met onze authorised Apple adviseurs.

Meer oplossingen

Managed Networking

Beheerde infrastructuuroplossingen die ervoor zorgen dat u veilig, stabiel, snel en plaatsonafhankelijk kunt werken.

Lees meer

Managed Communications

Communicatieoplossingen voor optimale bereikbaarheid van uw bedrijf, subliem klantcontact en efficiënt online samenwerken.

Lees meer

Managed Hosting

Beheerde server- en werkplekoplossingen die garant staan voor continuïteit, een optimale werkomgeving en de juiste gebruikerservaring.

Lees meer

Consultancy en beheer

Deskundig advies en de juiste kennis en kunde om uw ICT-projecten blijvend tot een succes te maken.

Lees meer

Up-to-date met onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen!

ISDN stopt september 2019

Laat u niet verrassen en kom in actie!

Lees meer