Voor wie is de Security Scan bedoeld?
De Security scan is bedoeld voor organisaties met een grootte van 20 tot 500 medewerkers, waar behoefte is aan inzicht in de beveiliging van de ICT-omgeving. Na het afnemen van de scan weet je als bedrijf waar je staat op dit gebied en waar verbetering nodig is.
Om structuur aan te brengen in alle oplossingen die mogelijk zijn, hebben we bij Advisor security onderverdeeld in acht deelgebieden. Voor alle deelgebieden hebben we een aantal oplossingen en samenwerkingen met leveranciers, waaronder Cisco al een aantal jaar een betrouwbare partner is.
We helpen je graag bij het in kaart brengen van waar jouw organisatie staat op deze deelgebieden. Hiervoor hebben we een security scan ontwikkelt. Deze online scan nemen we via een videocall of op locatie bij je af.
We plannen een videocall of afspraak op locatie in. Tijdens deze afspraak doorlopen we de online scan, hiervoor hebben we geen toegang nodig tot systemen. Na een uur tot 1,5 uur hebben we inzicht in de beveiliging van jouw ICT-omgeving. In een rapport (PDF) ontvang je een overzicht, waarin we per deelgebied aangeven waarin je sterk bent en welke verbeterpunten er zijn. Daarnaast krijg je inzicht in welke deelgebieden relatief goed of slecht scoren ten opzichte van de andere deelgebieden
Wil je meer informatie over de scan? Download dan de whitepaper hieronder.
Eerst graag een voorbeeld zien van hoe een rapport eruit ziet? We sturen graag een voorbeeld naar je op! Het afnemen van een scan of het opvragen van een rapport is gratis. Natuurlijk doen we na het afnemen graag een passend aanbod, maar het afnemen van de scan verplicht je tot niks.
Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op. Of neem contact met ons op via 088 – 23 84 555 of info@advisor.nl.
In de gastblog van oktober deelt René Schenk, directeur KPN Business Partner Organisatie, zijn visie over de ontwikkelingen die hij ziet
Lees meerProactief en op je business afgestemde applicatie ontwikkeling is voorwaardelijk om te kunnen innoveren in jouw dienstverlening en marktpropositie. Maar hoe creëer je hiervoor voldoende budget, tijd en...
Lees meer